Grupa: Misie

Tu opis grupy Misie.

Aktualności z grupy: Misie

Zabawy z językiem angielskim

Zabawy z językiem angielskim

2020-04-02

Witam dzieci i rodziców

i zapraszam do wysłuchania kolejnych piosenek

oraz utrwalenia nazw kolorów i liczebników w języku angielskim.

1.Spring Flowers | Preschool | The World Around Me | Kid Friendly | Educational

https://www.youtube.com/watch?v=8utHu0EaT6c

oraz

2.Sing a Song of Flowers | Song Lyrics | Preschool Songs | Rhymes Songs | The Kiboomers

https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY

dodatkowo dla chętnych w załączniku obrazek do wydrukowania i pokoorowania

Iwona Suska

1.Posłuchaj piosenki o wiosennych kwiatach i policz je po angielsku.

5 Spring Flowers | Preschool | The World Around Me | Kid Friendly | Educational

https://www.youtube.com/watch?v=8utHu0EaT6c

One(łan) 1

Two (tu) 2

Three (fri) 3

Four (for) 4

Five (fajf) 5

and

Five (fajf) 5

Four (for) 4

Three (fri) 3

Two (tu) 2

One(łan) 1

2.Posłuchaj piosenki i narysuj 6 kwiatów w kolorach, które usłyszałeś.

Sing a Song of Flowers | Song Lyrics | Preschool Songs | Rhymes Songs | The Kiboomers

https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY

Sing a song of flowers,

flowers all around

Flowers that are growing,

growing in the ground

Flowers of every color,

they look so pretty too!

Red and pink and orange and yellow Blue and purple too!

Dla chętnych karty pracy w załącznikach.

Witam wszystkie dzieci i rodziców,

którzy chcą zabawić się z językiem angielskim.

Dziś w zestawie na poprawę humoru ulubione piosenki :

  1. Roly Poly Song | Kids Nursery Rhymes https://www.youtube.com/watch?v=x75Ov5WbpfI

Proszę aby wszystkie dzieci, które znają tą piosenkę spróbowały zaśpiewać i pokazać ją za pomocą gestów swojemu rodzeństwu lub rodzicom.

Jeśli lubisz grać w kolory oto propozycja:

2 Poszukaj kolorów w swoim pokoju lub w domu wskaż je i zabaw się tak jak to robiliśmy na zajęciach w przedszkolu:

I See Something Blue .Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

I See Something Pink. Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

zaproś do zabawy rodzeństwo lub rodziców.

Dla chętnych karty pracy w załączniku.

Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

Przeczytaj: Zabawy z językiem angielskim ...
WAŻNE!!! REKRUTACJA

WAŻNE!!! REKRUTACJA

2020-04-01

WAŻNE!!!

REKRUTACJA

 

Drodzy Państwo, w wyniku postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2020/2021 przedstawiamy listę kandydatów zakwalifikowanych oraz listę kandydatów niezakwalifikowanych do Przedszkola Miejskiego nr 2                                w Lubartowie. Jednocześnie pragniemy poinformować, iż lista dzieci zakwalifikowanych nie jest jednoznaczna z listą dzieci przyjętych.

Rodzic ma obowiązek potwierdzić wolę przyjęcia dziecka/kandydata do przedszkola

telefonicznie lub e-mailowo do dnia

17 kwietnia 2020r. do godz 15.00

 

Adres e-mailowy :przedszkole.miejskie2@wp.pl

Nr telefonu: 81 855 25 36

Lista dzieci przyjętych do Przedszkola Miejskiego nr 2 zostanie podana 21 kwietnia 2020r.

Lista kandydatów zakwalifikowanych na rok szkolny 2020/2021:

ROCZNIK 2017

1. Bucior Natalia

2. Budzyński Kacper

3. Bocian Julia

4. Grzelak Dominik

5. Kamiński Hubert

6. Kobyłko Adam

7.Kubera Klaudia

8.Kuśmirek Michał

9. Kruczek Laura

10. Lik Antoni

11.Majcher Marcel

12. Matyjaszczyk Fabian

13. Mitura Wojciech

14.Niewiadomski Adam

            15. Onyszko Jakub

           16.Pietrak Hanna

            17.Popielecki Bernard

            18. Sagan Krzysztof

            19. Sikora Alan

             20. Szczygieł Wiktor

             21. Szymona Dominik

              22. Zbiciak Zofia

ROCZNIK 2016

1. Ćwikła Julia

2. Gumieniak Anastazja

           3. Matwiej Kajetan

 

Lista kandydatów niezakwalifikowanych na rok szkolny 2020/2021:

 

1. Budka Mikołaj

      2. Golonka Bartłomiej

      3. Hamera Filip

 4. Małyska Fabian

 5. Rarak Michał

 6. Sadłowski Wojciech

 7. Kozak Natalia

 8. Kulawczuk Jan

Komisja Rekrutacyjna w składzie:

mgr Katarzyna Świniarska- przewodnicząca komisji

mgr Renata Poznańska- członek komisji

mgr Paulina Sieńczak- członek komisji

 

 

 

 

 

Przeczytaj: WAŻNE!!! REKRUTACJA ...
Zabawy  z językiem angielskim

Zabawy z językiem angielskim

2020-03-31

Witam wszystkie dzieci i rodziców,

którzy chcą zabawić się z językiem angielskim.

Dziś w zestawie na poprawę humoru ulubione piosenki :

1. Roly Poly Song | Kids Nursery Rhymes https://www.youtube.com/watch?v=x75Ov5WbpfI

Proszę aby wszystkie dzieci, które znają tą piosenkę spróbowały zaśpiewać i pokazać ją za pomocą gestów swojemu rodzeństwu lub rodzicom.

Jeśli lubisz grać w kolory oto propozycja:

2 Poszukaj kolorów w swoim pokoju lub w domu wskaż je i zabaw się tak jak to robiliśmy na zajęciach w przedszkolu:

I See Something Blue .Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

I See Something Pink. Super Simple Songs https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

zaproś do zabawy rodzeństwo lub rodziców.

Dla chętnych karty pracy

                                                     Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

                                                                                 Iwona Suska

 

Narysuj coś w kolorze:

I see something blue:

(coś niebieskiego)

I see something yellow:

(coś żółtego)

I see something red:

(coś czerwonego)

I see something purple:

(coś fioletowego)

I see something pink:

(coś różowego)

I see something orange:

(coś pomarańczowego)

I see something brown:

(coś brązowego)

I see something green:

(coś zielonego)

 

Przeczytaj: Zabawy z językiem angielskim ...
Język angielski

Język angielski

2020-03-27

Witam ponownie.

Dziś zapraszam do wysłuchania kolejnej wiosennej piosenki link https://www.youtube.com/watch?v=DobrRgD5aOU

i wykonania karty pracy. (w załączniku do wydrukowania)

Drugim zadaniem jest odsłuchanie "Spring vocabulary" link https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284 i

powtarzanie angielskich słówek.

Iwona Suska.

Temat : Fun Spring

 

1. Posłuchaj piosenki Spring Song for Kids - Spring is HERE by ELF Learning

https://www.youtube.com/watch?v=_ZXdJ46IX0I

i wklej odpowiednie obrazki w wykropkowane miejsca (karta z obrazkami w załączniku)

 

 

 

I can see a rainbow(rejnboł),................................

 

 

 

I can hear the bees, (bis)…............................

 

 

 

I can feel the wind,(łind)............................................. Spring is here!

 

 

 

I can see the butterflies, (baterflajs) …........................

 

 

 

I can hear the frogs,(frogs) ….....................................

 

 

 

 

I can feel the sun,(san).................................

 

Spring is here!

Goodbye winter, hello spring. A new start for everything,

Goodbye snow, hello sun, Letʼs go outside and have some fun.

 

 

I can see the cherry trees,(triis)............................

 

 

 

I can hear the birds,(berds) …........................

 

 

 

 

I can smell the flowers,(flałers)......................................

 

Spring is here!

 

I have a runny nose,(nołs)...............................

 

 

I have itchy eyes,(ajs) ….............................

 

I have hay fever,

Spring is here! ACHOO!!!

Goodbye winter, hello spring, A new start for everything,

Goodbye snow, hello sun, Letʼs go outside and have some fun,

Letʼs go outside and have some fun, Letʼs go outsiiiiiiiiide, and have some FUN!

 

2. Posłuchaj nagrania Spring vocabulary, seasons : https://www.youtube.com/watch?v=nOqlvHhY284 i powtórz słowa.

 

Przeczytaj: Język angielski ...
Język angielski

Język angielski

2020-03-25

Witam

Zachęcam wszystkie dzieci i rodziców

do zabawy z językiem angielskim

Zadania do wykonania w załącznikach.

Iwona Suska

Temat: Spring is here!

1.Przypomnienie i utrwalenie nazw stanów pogody

  • zaśpiewaj piosenkę Weather Song For Kids: The Sun Comes Up!i pokaż ją za pomocą gestów:https://www.youtube.com/watch?v=XcW9Ct000yY

The Sun comes Up Up Up

The Rain comes Down Down Down

How's the Weather?

How's the Weather?

It's Sunny x4

How's the Weather?

How's the Weather?

It's Cloudyx4

The Sun comes Up Up Up

The Rain comes Down Down Down

How's the Weather?

How's the Weather?

It's Rainyx4

How's the Weather?

How's the Weather?

It's Snowyx4

The Sun comes Up Up Up

The Rain comes Down Down Down

How's the Weather?

How's the Weather?

 

Pokoloruj właściwy obrazek

 

https://ecdn.teacherspayteachers.com/thumbitem/Weather-Coloring-Worksheet-FREE--3804749-1525816442/original-3804749-1.jpg

 

 

2.Wysłuchaj piosenki: Spring Songs for Children - Spring is Here with Lyrics - Kids Songs by The Learning Station https://www.youtube.com/watch?v=DobrRgD5aOU

i pokoloruj zwierzęta które się w niej pojawiły:

Spring is here. Spring is here.

How do you think I know?

I just saw a bluebird. That is how I know.

Spring is here. Spring is here.

How do you think we know?

We just saw a bluebird that is how we know.

Do the bird walk and strut your thing.

Do the bird walk and flap your wings.

Do the bird walk do anything and look around for another sign of spring !

Spring is here. Spring is here.

How do you think I know?

I just saw a bee. That is how I know.

Spring is here. Spring is here.

How do you think we know?

We just saw a bee that is how we know.

Do the bird walk and strut your thing.

Do the bee walk and flap your wings.

Do the bee walk do anything and look around for another sign of spring !

Spring is here. Spring is here.

How do you think I know?

I just saw a ladybug. That is how I know.

Spring is here. Spring is here.

How do you think we know?

We just saw a ladybug that is how we know.

Do the ladybug walk and strut your thing.

Do the ladybug walk and flap your wings.

Do the ladybug walk do anything and look around for another sign of spring !

Spring is here. Spring is here.

How do you think I know?

I just saw a butterfly. That is how I know.

Spring is here. Spring is here.

How do you think we know?

We just saw a butterfly that is how we know.

Do the butterfly walk and strut your thing.

Do the butterfly walk and flap your wings.

Do the butterfly walk do anything and look around for another sign of spring !

Spring is here. Spring is here.

How do you think I know?

I just saw a frog That is how I know.

Spring is here. Spring is here.

How do you think we know?

We just saw a frog that is how we know.

Do the frog jump and strut your thing.

Do the frog jump bada bing.

Do the frog jump do anything and look around for another sign of spring !

Whait. There's some moscquitos

Allright frogs tongues out! Here We Go!!

there's another one! Tongues out!.....

Przeczytaj: Język angielski ...
Drodzy Rodzice  MISIÓW

Drodzy Rodzice MISIÓW

2020-03-24

Drodzy Rodzice  !!!

W związku z zaistniałą sytuacją wydawnictwo MacEdukacja, z którego oferty edukacyjnej korzystamy, umożliwiło bezpłatny dostęp do treści, które realizujemy w bieżącym roku szkolnym. Bezpłatne wersje kart pracy „Nowe przygody Olka i Ady” oraz przewodników można znaleźć na stronie       www.mac.pl/publikacje.                      

Pod poniżej wskazanymi linkami znajdą Państwo przewodniki i karty pracy do wydruku.

  1. Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady część III                                      

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/druk/npoia-bbplus-kp-3.pdf

  1. Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby część 2 

                          https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/oia-litery-liczby-cz-2/mobile/index.html

  1. Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady część 3     

                      https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/metodyka/np_oia_bbplus_met_cz3.pdf

  1. Przewodnik metodyczny Nowe przygody Olka i Ady część 4                                                                              https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/metodyka/np_oia_bbplus_met_cz4.pdf

Poniżej zamieszczam, dla osób chętnych i zainteresowanych, wytyczne, które treści realizować z dzieckiem.

W tygodniu od 23.03  do 27.03 planowany był do realizacji temat Wiosenne przebudzenia. Treści do tego tematu znajdą Państwo w 4 części przewodnika metodycznego Nowe przygody Olka i Ady strony 81 – 104.  Do tego tematu wykonujemy ćwiczenia z kart pracy „Nowe przygody Olka i Ady” część III str 52 – 61 oraz ćwiczenia z kart pracy „Nowe Przygody Olka   i Ady. Litery i liczby część 2” str 46 – 51.

W tygodniu od 30.03 do 03.04 planowany był do realizacji temat  Nie jesteśmy sami w kosmosie (temat został przełożony z wcześniejszego terminu, gdyż w planach był przyjazd planetarium). Treści do tego tematu znajdą Państwo w 3 części przewodnika metodycznego Nowe przygody Olka   i Ady strony 150 -172. Do tego tematu wykonujemy ćwiczenia z kart pracy „Nowe przygody Olka  i Ady” część III str 20 -27 oraz ćwiczenia z kart pracy „Nowe Przygody Olka i Ady. Litery i liczby część 2” str 20 – 27.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres e-mail kswiniarska0@gmail.com

 

                                                                      Z poważaniem

                                                                Świniarska Katarzyna

Przeczytaj: Drodzy Rodzice MISIÓW ...
Zabawy  z literami i głoskami

Zabawy z literami i głoskami

2020-03-24

Zabawy  z literami i głoskami

 

  1. Malowanie, wyklejanie plasteliną, kawałkami kolorowego papieru lub gazety konturów liter;
  2. Układanie liter ze sznurka, włóczki, patyczków, słomek itp.;
  3. Tropienie litery - wyszukiwanie i zaznaczanie np. na kolorowo, podanej litery we fragmencie tekstu – może być na kartce z gazety;
  4. Łączenie w pary litery drukowanej i pisanej lub małej i wielkiej litery (Na kartce piszemy, naklejamy litery drukowane i pisane bądź małe i wielkie, zadanie dziecka jest połączenie w pary tej samej litery);
  5. Tworzenie figurek z liter. Najpierw zapisujemy literę na papierze (najlepiej nadają się do tego litery drukowane), a później dziecko wypełnia ją kolorem lub ozdabia, dorysowuje elementy, tak, żeby litera stała się fragmentem obrazka.
  6. Plakaty z literami. Na środku kartki naklejamy wybraną literę, zadaniem dziecka jest przyklejenie pasującej do niej ilustracji (zdjęcia, rysunki, wycinki z gazet), której nazwa zaczyna się podaną literą;
  7. Łowienie liter. Łapanie na wędkę z magnesem, karteczek, na których zapisana jest wybrana litera (wcześniej można wspólnie z dzieckiem stworzyć karteczki z literami, do których przypinamy spinacze biurowe);
  8. Masażyki. Kreślenie palcem na plecach rodzica kształtu wybranej litery. Możemy zaczynać od kreślenia litery przez rodzica na plecach dziecka;
  9. Kreślenie podanej litery po śladzie na dużym arkuszu papieru;
  10. Kreślenie wybranej litery palcem w powietrzu, na dywanie;
  11. Kreślenie podanej litery na tacy wysypanej mąką, kaszą manną itp.;
  12. Próby kreślenia litery po śladzie a później samodzielnie  w zeszycie bez linii a później  w liniaturze;
  13. Próby pisania pojedynczych liter a potem połączonych w sylaby;
  14. Próby układania modeli prostych wyrazów z białych kartoników. Głoskujemy wyraz i pod każdą literą układamy kartonik. Później można układać modele wyrazów z kartoników niebieskich i czerwonych. Spółgłoski niebieski kartonik, samogłoski czerwony kartonik.
  15. Wyszukiwanie wyrazów rozpoczynających się głoską podaną przez rodzica, mogą być to nazwy przedmiotów z najbliższego otoczenia;
  16. Wyszukiwanie wyrazów, w których podana głoska występuje w środku bądź na końcu wyrazu;
  17. Próby czytania sylab zawierających wybraną głoskę;
  18. Czy jest tu głoska? Wyszukiwanie wybranej głoski w wyrazie podanym przez rodzica. Rodzic mówi wyraz a zadaniem dziecka jest powiedzenie czy występuje w nim wcześniej określona głoska i w którym miejscu ona występuje (na początku, w środku czy na końcu);
  19. Domino fonemowe. Wyszukujemy wyrazy rozpoczynające się głoską, którą kończy się wyraz wcześniejszy np. kot – tata – atrament – traktor – rak itd.;
  20. Jaki wyraz powiedziałam – zgadywanki. Rodzic mówi np. k-o-t, l-o-d-y itd. Zadaniem dziecka jest powiedzenie jaki wyraz usłyszało.
Przeczytaj: Zabawy z literami i głoskami ...
1 z 7
Przedszkole Miejskie Nr 2 w Lubartowie

Przedszkole Miejskie Nr 2 w Lubartowie
ul. Kościuszki 1
21-100 Lubartów
tel.: 81 855 25 36
email: przedszkole.miejskie2@wp.pl